Reklamní propisky dělají radost nám i obchodním partnerům

Když jsem nedávno přemýšlel nad tím, u které z mých marketingových strategií by bylo dobré přidat, došel jsem k závěru, že málo cílím na reklamu, která je pro můj byznys stěžejní. Tudíž jsem oslovil společnost, která se zabývá výrobou reklamních předmětů a začal jsem světu ukazovat své reklamní propisky a jiné propagační předměty, které v současné době nejenže zvyšují prodeje našich produktů, ale rovněž nám dělají radost stejně tak, jako našim obchodním partnerům, kterých je nyní mnohem více, než tomu bylo doposud. Pokud bych se tak měl rozhodnout znovu, zda do tohoto úspěšného kroku jít, rozhodně bych neváhal a každému tento způsob reklamy mohu jen vřele doporučit.

Psací potřeby se hodí mít vždy po ruce

Každý si jistě dovede představit a to nejen v kanceláři, ten nepříjemný pocit, který provází fakt, že na stole chybí základní psací potřeby a svou myšlenku či důležitou schůzku si nelze nijak poznamenat. Stejný problém jsem řešil i ve své firmě a to nejen na své ředitelském stole nýbrž i u svých podřízených. Propisek a jiných psacích potřeb totiž není nikdy dost, o to více, když je na nich logo vaší společnosti. Tyto propisky totiž plní ne jednu, nýbrž rovnou dvě funkce, a sice tu praktickou a také tu marketingovou, kdy při věnování takovéto psací potřeby například svému zákazníkovi můžete velmi dobře vrýt své obchodní jméno do paměti. Ten posléze bude moci o vaší firmě povědět i svým známým a kolegům.

Něco pro významné obchodní partnery i pro klasické zákazníky

Logicky jsem při svém výběru reklamních produktů přemýšlel nad tím, jakými dárky potěším své významné obchodní partnery například při různých firemních akcích a podobně a jak obdaruji své zákazníky, kteří se samozřejmě podílí na velké části našich firemních tržeb. Zvolil jsem tak strategii, při které jsem nechal zhotovit polovinu luxusních propisek, kterými každý rok obdarovávám své obchodní partnery, kterých si nesmírně vážím a řadu méně luxusních propisek, které ovšem nejsou žádnou levnou záležitostí, které příležitostně daruji na různých workshopech, konferencích, akcích či v případě většího nákupu svým zákazníkům.