Vše, co potřebujete vědět o výrobě reklamního kalendáře
Kalendář patří mezi nejpoužívanější reklamní předměty, jimiž se firma prezentuje svým zákazníkům nebo obchodním partnerům. Nebudeme si ovšem nalhávat, že pokaždé takto darovanému kalendáři patří čestné místo na stole nebo na zdi. Čemu je třeba věnovat pozornost, aby váš kalendář neskončil v koši?
Pečlivě vybírejte dodavatele
Rozhodně se nevyplatí na kalendáři šetřit a jeho výrobu odbýt. Z toho důvodu byste měli volit z prestižních značek, které si už vybudovaly pověst a tradici. Jednou z nich jsou kalendáře a diáře Helma, které naleznete až ve 20 evropských zemích. Svou vypovídající hodnotu má i jejich produkce, která převyšuje 6 milionů kusů ročně. S takovýmto dodavatelem s několikaletými zkušenostmi je skutečnou radostí spolupracovat, protože vám dá kromě jiného pár užitečných tipů.
Pozornost zaměřená na detail
Jelikož jsou reklamní kalendáře vizitkou vaší firmy, měli byste věnovat pozornost celému procesu jejich výroby. A to od výběru grafických motivů, přes volbu papíru až po výsledné zpracování. Říká se, že méně je někdy více. Při výrobě kalendáře to platí dvojnásob. Z toho důvodu by neměl být přehlcený firemními logy a dalšími atributy. Rovněž záleží na vkusné komunikaci firemní značky. Nikoho nebude zajímat vaše výroční zpráva v kalendáři, ale spíše stručná, ideálně vtipná hesla a hlášky. Velmi efektně vypadají popisky u fotografií či zvýrazněné důležité dny týkající se vaší, případně partnerovy společnosti. Nezapomínejte též na drobné detaily, jimiž je třeba přiložený hřebíček u nástěnného kalendáře.
Berte v potaz ekologii
Tisk kalendářů je prováděn na různé druhy papírů pomocí rozličných metod tisku. Zde je příležitost dát svým významným obchodním partnerům najevo, že vám životní prostředí není lhostejné. Proto byste měli myslet i na jednoduchou ekologickou likvidaci, až kalendář doslouží.