Nezapomeňte na reklamní předměty

Samotná organizace velké sportovní akce i malé kulturní akcičky s sebou přináší spoustu starostí. Ohlášení konkrétního data na úřadech, případná uzavírka dopravy, propagace závodu či koncertu s dostatečným předstihem v médiích a na viditelných místech, sehnání dobrovolníků i spolupracovníků, poručení větru dešti atd. V případě sportovního klání nechť je vyslyšeno přání hezkého počasí, dostavení se dostatečného počtu závodníků i minimalizace zranění. Odměnou jim budou dárky, medaile, diplomy, reklamní předměty s logem závodu, na který se určitě budou těšit i další rok.

Propagační předměty slouží výtečně před začátkem i po skončení kulturního zážitku

V případě, že se pouštíte do zařizování koncertu nebo divadelního vystoupení, mezi propagační předměty, kterými chcete na akci upozornit, nesmí chybět letáčky, plakáty nebo samolepky. Nepopiratelnou úlohu má reklama v médiích a na viditelných veřejných prostranstvích. Není nic horšího pro pořadatele, kteří se věnují přípravě kulturní akce několik měsíců, než když se na místo nedostaví dostatečný počet fanoušků a lidí dychtících po zábavě. Propagace není žádná věda, ovšem s odborníky se dělá lépe.

Dárkové předměty potěší náhodné účastníky politických diskuzí

I když jsou už občané unaveni politickým vývojem v naší zemi, přece jen je třeba politických, diskusních, ekologických a podobných shromáždění pro utříbení názorů, vyslovení se k situaci nebo pokládání otázek, jež mnohé pálí. Pořadatele podobných setkání by i v rámci kampaní měli myslet na dárkové předměty pro zúčastněné. Vkusné připomínky na setkání, kterými se ovšem nemají lidem podbízet, jim nenásilnou formou připomenou nejdůležitější vize a body programu, jenž byl na akci přednášen. Lidé rychle zapomínají, osvěžte jim paměť nenápadnou připomínkou své koncepce.