Reklamní předměty – jak vybrat ty správné

Při výběru upomínkových předmětů bychom měli brát v potaz několik základních hledisek. Ne každý předmět se hodí pro oficiální akce a setkání například s důležitými obchodními partnery, a ne každý předmět se zase hodí na neoficiální setkání při akci pro děti zaměstnanců firmy. Jak tedy správně zvolit reklamní předměty? Poradíme vám.

Pomohou vám odpovědi na základní otázky

Jako první si odpovězte na otázku – pro koho jsou reklamní předměty určeny? Jiný předmět se bude hodit pro obchodní partnery a úplně jiný zase pro širokou veřejnost, kterou se chystáte oslovit. Rozdíl je také v tom, ke kterému účelu mají sloužit – chcete pomocí nich přilákat nové zákazníky nebo jen posílit vaše dobré jméno a připomenout se tak? Pak už jen popřemýšlejte, kolik chcete do kampaně dát finančních prostředků a zda chcete, aby na předmětech bylo jen vaše logo firmy nebo také kontaktní údaje.

Jak oslovit širokou veřejnost

Pokud chceme přilákat nové zákazníky, je potřeba cílit se na masovou reklamu a oslovit při ní co nejvíce obyčejných lidí – tedy potencionální budoucí zákazníky. A obyčejné lidi oslovíte vždy obyčejnými malými dárečky, které potěší. Za reklamu nezaplatíte ani tolik peněz, a přitom se vám efektivně podaří oslovit spousty lidí. K tomu se hodí úplně běžné reklamní předměty jako propisky, dětské pastelky, bločky, zápisníky, samolepky, pravítka, ale i kšiltovky nebo deštníky.

Jak odměnit spolupracovníky

Zaměstnance i obchodní partnery nebo sponzory můžete odměnit a vzdát jim díky i upevnit vaše vztahy – pro další spolupráci je to to nejlepší, co můžete udělat. K tomuto účelu už se hodí spíše větší reklamní předměty, kterými řeknete, že jsou pro vás právě oni opravdu důležití. Jde o milý i přirozený způsob jakéhosi poděkování a vyjádření úcty. Skvěle se pro tyto účely hodí hodinky, cestovní tašky, batohy, ledvinky nebo třeba exkluzivní sada na víno.

Upevněte si i vy své dobré jméno vhodně zvolenou reklamou pomocí reklamních předmětů, které potěší.